اخبار روز و مهم دنیای فناوری اطلاعات

اخبار روز و مهم دنیای فناوری اطلاعات

اخبار روز و مهم دنیای فناوری اطلاعات

اخبار روز و مهم دنیای فناوری اطلاعات

گوگل در حال کار بر روی کروم بوک پیکسل جدید است

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ



به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا نسخه‌ی جدیدی از کروم بوک پیکسل خود را توسعه دهد و احتمال دارد که شاهد پرده‌ برداری از آن به همراه تبلت پیکسل در پاییز باشیم. این شایعات توسط یک منبع نزدیک به گوگل منتشر شده است و به همین علت می‌توان به آن اعتماد کرد.

اگرچه ابتدای سال این خبر تکذیب شده بود اما شایعات مجددا صحبت از توسعه‌ی کروم بوک پیکسل جدید توسط گوگل می‌کنند. در صورتی که این‌طور باشد، انتظار داریم که قیمت آن از مک بوک 12.3 اینچی اپل که 799 دلار قیمت‌گذاری شده، بیشتر باشد.

به نظر می‌رسد در این لپ تاپ شاهد اجرایی شدن بخشی از پروژه خانه هوشمند گوگل باشیم. البته هنوز چیز زیادی از مشخصات این دستگاه نمی‌دانیم و حتی ممکن است که این شایعات اشتباه باشند و اصلا کروم بوک پیکسل جدیدی در کار نباشد.

بی شک در صورت صحیح بودن این خبر، در آینده‌ای نچندان دور هم شاهد افزایش شایعات و لو رفتن مشخصات و ظاهر کلی این لپ تاپ خواهیم بود و در حال حاضر نمی‌توان چندان در این مورد اظهار نظر کرد و بهتر است کمی دیگر صبر کنیم تا جزییات بیشتری در این مورد منتشر شود.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
سجاد نیازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی